passionpellini

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

...

Av Amanda - 2 augusti 2010 09:23

De ser ut att bli en varm dag idag. Så då får jag alltså vänta till ikväll om jag ska rida. Annars dör jag ju.

Idag har jag i alla fall tänkt gå upp till stallet och hämta Perssans flug mössa. Hon ser inte så bra ut i ögonen. Jag tänkte hämta den igår, men de glömde jag bort :/

Jag tänkte också försöka städa lite mer i mina skåp. Se om jag verkligen behöver allt. Annars ska en massa säljas.

Ett jobb hade inte suttit helt fel heller. Pengar är behövligt. Speciellt nu när jag inte går i skola och inte har nått jobb :/

Måste fixa alla papper som ska till jobb coachen också...suck... Jag orkar inte! Känns så onödigt å gå dit. Och de tar sån förbanat lång tid varje gång, så jag hinner ju glömma hälften av vad han säger.

Men jag har ju till september, sen får jag ju ungdomsgarantin i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 8 september 2010 21:15


Ja, jag vet... Jag är verkligen jätte dålig på de här! Jag måste börja skärpa mig! Jag har ju bloggen för att skriva, men liks förbaskat gör jag inte de... Fy på mig!   Men ska jag vara ärlig så händer de inte så mycket på hästfronten heller. Per...

Av Amanda - 2 september 2010 13:18

Hade skrivit ett låååångt inlägg igår, men tro ni inte att internet la av?! Suck...   De har varit mycket dålig uppdatering nu, jag vet. Dels har de inte funnits nått att skriva om och dels så dog vårat internet :/   Perssan har fått flytta u...

Av Amanda - 24 augusti 2010 10:33

Ja, de blev så sent igår så jag orkade inte uppdatera. Men jag får väl göra de nu istället :) Igår va jag ju som sagt med Linda på ridskolan då hon red Nicki. Och hon var riktigt fin :) Hon blir finare för varje gång :) Där träffade jag också San...

Av Amanda - 23 augusti 2010 15:46

Jag vet att de var länge sen som jag uppdaterade nu. Men jag har varken haft tid, ork eller lust. Jag känner mig ganska nere just nu faktistk. Dels för att skolorna har börjat igen och jag sitter hemma och rullar tummarna. De finns egentligen mycke å...

Av Amanda - 18 augusti 2010 12:38

Idag är en ganska långsam dag. Var med Linda ner på ridskolan när hon red Nicki. Och jag hade tänkt att jag skulle ta ner Perssan dit också, så jag får hoppa. MEN när jag kom hem så skulle mamma till farmor. Och dom som vet hur hon är vet också att h...

Presentation

Den här bloggen handlar om min vardag med min häst Passion Pellini. Hon är en varmblodstravare född -97 e. Giant Chill u. Josefine Pellini ue. Quick Pay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards