passionpellini

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Amanda - 8 september 2010 21:15

Ja, jag vet... Jag är verkligen jätte dålig på de här! Jag måste börja skärpa mig! Jag har ju bloggen för att skriva, men liks förbaskat gör jag inte de... Fy på mig!


Men ska jag vara ärlig så händer de inte så mycket på hästfronten heller. Perssan har stått på tok för länge! Och jag har blivit väldigt lat. Jag vet att jag måste rida mycket mer, men de blir inte av.


Och jag måste ringa till sjukgymnasten och fixa så jag kan få hjälp med ryggen. Suck... Jag har gått och gruvat mig på tok för länge. Jag känner hur sjukt ont de kommer att göra :( Och jag vill inte ha ont mer, men jag måste verkligen ta mig i kragen så jag kanske kan få nån hjälp. Istället för att ha ont som jag har de. Dels vill jag inte ha ont mer, vill inte leva så här. Och dels så vill jag vete VAD som är fel. Eftersom ingen fattar vad som är fel. Det syns ju inget på vanlig röntgen och inte heller på magnetröntgen :´( Och de känns faktiskt som jag är dum i huvudet...


Slut på klagokören...


Avslutar de här inlägget med en bild på det bästa jag har <3 Min bästste bästa vän <3

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar om min vardag med min häst Passion Pellini. Hon är en varmblodstravare född -97 e. Giant Chill u. Josefine Pellini ue. Quick Pay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards